Thursday, January 31, 2013

It's My Year!


Hello devojke,

naslov tj. naziv laka zvuči baš optimistički! Sviđa mi se!!!
Nadam se a i radim na tome da ovo bude baš ''moja godina'' na nekim poljima a i svakoj od Vas želim uspeh na ličnom planu!

Današnje Sunce me je prosto mamilo da izaberem neki veseli lak da mažem, onako šljašteći da uživam u njemu i svoj čaroliji koja nastaje usled tih zraka koji razigraju svaku česticu. Izbor je pao na lak iz limitirane kolekcije za leto 2011 pod nazivom ''Miss Universe''.






Lak je neverovatan, spada u one ljubičaste nijanse koje blogerke širom sveta vole da oslove sa ''grape''. Ima pomalo taj crvenkasti ton u sebi i prepun je teškog zlatnog shimmera koji ostavlja folijast utisak.
Nije toliko napadan da ne možete da iznesete i preko dana, posebno u letnjim danima kada je sve opravdano!



Formula je nešto ređa pa su potrebna 3 sloja za potpunu pokrivenost. Takođe bih dodala da nikada nisam imala problema kod skidanja ovog laka.
Ova kolekcija je inače sadržala samo 4 nijanse a od toga jedan lak su činile čiste šljokice u srebrnoj boji.
U principu se još uvek mogu pronaći kod nas.

izvor

Na kraju sam morala da se poigram i mat nadlakom koji je stvorio efekat kao kod SUEDE lakova, oduševljena sam! Samo ga je malo smirio a krajnji efekat je fantazija!



Baš me interesuje koja se varijanta Vama više dopada?

Do sledećeg kuckanja,
ljubi Vas Prase!
Oink!

28 comments:

  1. Ja nisam lakoholičar, naprotiv, sasvim suprotno, i često razmišljam na surov način o nazivima lakova (marketinški), ali ovo ime je baš super! I am touched!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago, znači da je tim uspeo da u svakome izazove nešto pozitivno, to volim :)

      Delete
  2. stvarno odlično ime, a i sam po sebi je savršen! kažeš. može još da se nađe? :D :evil:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ga viđala, ma iskopaćemo ga već :)

      Delete
  3. Hvala, neka bude uspesna godina i tebi :)
    Meni je isto bolji sa ovim mat nadlakom, a boja je skroz originalna, bilo bi prakticno nemoguce naci odgovarajuci dupe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verovatno će se i njemu pojaviti dupe :)
      Hvala ti :*

      Delete
  4. Odličan je. Ne znam da li mi se više dopada mat ili sjajan.

    ReplyDelete
  5. ovaj lak je cista fantazija! savrsenstvo je ono sto ga najbolje opisuje :)

    ReplyDelete
  6. Meni je lepsi sjajan! I ovaj mora biti moj! :) Divan je!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno ga nabavljaj, poseban je i za sva godišnja doba!

      Delete
  7. Uh koliko je on lep na suncu... cudo...! Lepe slike! :)

    ReplyDelete
  8. JA VIDELA - JA UMRLA! Moram da ga imam! Jel ima kod nas da se kupi ova kolekcija?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisah sve u postu, limitirana je kolekcija ali viđala sam po apotekama :)
      Nadam se da ćeš naći svoj primerak :*

      Delete
    2. Ja sam videla slike i odmah skocila do 'comment' sekcije! :D Evo, detaljnije cu procitati :) :*

      Delete
    3. Haahahaha prva rekacija lakoholičarke ''Naći, naći, naći! :*

      Delete
    4. OMG Da li ja to polako polazem ispit za prikljucivanje ovom eltinom 'lakoholicarskom' klubu? O.O

      Delete
    5. Na ovim si stranama, već si položila :D

      Delete
  9. Uf, mnogo je lep i stvarno poseban..
    Tebi divno stoji :)

    ReplyDelete
  10. Jako je lep, ali mene su odbila da 4 sloja. Probaj ga kao toper preko nekog laka slicnih nijasni, dodaj slike, pa da vidimo i taj efekat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4 sloja, stvarno? Uuuu to je mnogo ali je lep pa bi mu i to oprostila.
      Ja uspevam da izvučem ovo sa 3 sloja :)
      Pokušaću i tako, vala na sugestiji :*

      Delete
  11. ma ne predobar, već savršen *.*
    ovaj put glasam za sjajniju nijansu :D

    ReplyDelete
  12. Prase, pa ja nisam imala pojma da ti imas blog. :D Kako sam to propustila. O.o
    Ovaj lak je isti ona Lush kupka iz mog novog posta. :D
    Odlican ti je blog! :)

    ReplyDelete