Wednesday, January 9, 2013

Mediterranean Moonlight

Ćao, ćao lepoticeeeee...
( zamišljate da je ovo rečeno u stilu Pedje D'Boja )

Moram da počnem šaljivo jer je jutros svanulo sa pokojom pahuljom i ja sam bila već smorena!
Priznajem ne volim sneg u gradu... i bolje da ovde stanem jer ću ispasti mrgud a ja to ni najmanje nisam.

Elem, u inat zimi, danas sam se odlučila za jedan ''prolećni'' lak, mada ja baš i ne volim tako da kategorizujem boje.

                         



MM je prvi put lansiran daaaaavne 1994. godine u okviru ''Mediterranean collection'' da bi bio ponovljen kao jedna od najpopularnijih nijansi u okviru kolekcije povodom 20. godišnjice OPI-ja (2009) pod nazivom ''Colorcopia''.

Boja je jedna prelepa, topla kajsija koja u sebi ima sitan, sitan shimmer koji reflektuje beličasti odsjaj. Ne mogu reći da je frost finiš, više je neki polu-frost jer je sve vrlo diskretno.



Ova nijansa je idealna za kategoriju ''office friendly''. Takođe ako imate bake koje i dalje vole da lakiraju nokte, ova boja bi bila idealan poklon za njih kao i za mame koje vole ''klasiku''.
Mada devojke, ne odbacujte ovu boju kao dosadnu, naprotiv ona je baš hit za proleće i leto!

Formula je divna, visokog sjaja, na slikama su 2 sloja a brzina sušenja je odlična i boja se suši za nijansu tamnije nego što je u bočici.

Do sledećeg groktanja,
ljubi Vas Prase!

12 comments:

  1. tebi divno stoji i zanimljiv je, a ja bih s njim bila presmešna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ovo definitivno nije tvoja boja!
      Hvala *

      Delete
  2. Meni se dopada.. :)
    Deluje mi da je bas za sva godisnja doba! :D
    I super ti ide uz ten, nezno izgleda..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*, drago mi je da ti se dopada, bas je nezan.

      Delete
  3. Simpatična nijansa, mada meni nešto i ne deluje prolećno. Deluje mi sasvim neutralno. Dopada mi se sjaj koji ima. Ima starinski šarm.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozemo i ovako da ga posmatramo :)
      Bila sam ubedjena da nece biti toliko interesantan.

      Delete
  4. Lepa boja ali meni ne pristaje, tebi prelepo stoji i imas divne nokte :)

    ReplyDelete
  5. zanimljiva nijansa :) lepo ti stoji :) a nokti su za primer, ukrala bih ti ih!

    ReplyDelete
  6. Kako mi je slatko sto predlazes ovu boju za bakice :):) Savrseno lakiras nokte, meni to ne uspeva mada se trudim, da li ce biti postova o tome (pretpostavljam da lakoholicarke nemaju taj problem ali mozda za nas neuke :))) I o nezi noktiju takodje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kad su meni bake koje vode racuna o sebi tako kul a sve vise primecujem takve, doduse i ''slobodnije'' boje koriste, mozda ni njima ne bi bilo interesantna nijansa :P
      Hvala puno, imacu i tako neki post u vidu sto se tice lakiranja a za negu tj moj ritual nege i proizvode koje koristim, ocekujte :*

      Delete