Tuesday, March 26, 2013

Jacques in Emerald City


Bonjour drage žene!

Pošto je ovaj sneg odlučio da nam zagorča život, odlučila sam da se pozabavim bojama koje mi nekako najlepše idu uz hladnije vreme. Odluka je pala na Žaka sa malim osveženjem u vidu prelepih kvadratića iz Oz kolekcije.

izvor



You Don't Know Jacques! je kultni lak iz fantastične Francuske kolekcije (jesen 2008) koji je i dan danas jedan od najprodavanijih i najpopularnijih boja. Potpuno opravdano! Otmena i šik mešavina hladno braon i sive, prava taupe nijansa za sva vremena!



Formula je divna krema, dva sloja su neophodna za potpuno pokrivanje. Brzo se suši i da napomenem, suši se za ton tamnije nego što je boja u bočici.

Pošto znam da ste nestrpljivo čekali nove šljoke iz Oz kolekcije a bogami i ja sam jedva dočekala da ih isprobam, Žak mi se učinio kao savršena podloga za njih.
U pitanju su beli i iridescentni kvadratići u providnoj osnovi a na slikama su takođe u dva sloja. Ja sam potpuno oduševljena njima, toliko da sam poželela da kupim još jednu bočicu!
Uživo se božanstveno presijavaju, to je teško uhvatiti aparatom.



Kako Vam se čini Žak i da li Vam se dopada moj današnji izbor?

Do novog čitanja,
ljubi Vas Prase!



50 comments:

  1. Šljokice su božanstvene i baš se lijepo slažu sa tim lakom. :)

    ReplyDelete
  2. Ovo je definitivno boja koju bih rado nosila! Lepe su i šljokice, sviđa mi se što su u obliku kvadratića.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toliko je elegantna boja i mislim da bi svakome lepo pristajala :)

      Delete
  3. Obozavam Zaka! :D Divno izgleda sa sljokicama, svidja mi se sto nisu onako zgusnute kao klasican gliter. :)

    ReplyDelete
  4. Zak je prelep, a sljokice jos lepse, nisam ranije vidjala ovako nesto :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, nisam ni ja, ovo su prve šljoke koje sam baš poželela da kupim, bilo je ranije lepih i da mi se sviđaju ali ove su jedine kupljene :)

      Delete
  5. Žak je divan! A i ovi kvadratići su super.. ali me više zanima kako se skidaju? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da neće biti problem, poput topera sa flejkijima, malo duže da se drži vatica i svuče se :)

      Delete
  6. Prelep je Zak, bas je klasik.. A i sljoke su lepe.. Svidja mi se sto su malo drugacije. :)
    Super ti stoji ova kombinacija. :)

    ReplyDelete
  7. Baš je lep Žak, ne znam da li mi je ovako "golišav" lepši ili "napirlitan"... :) Ove šljoke su preleepe!

    ReplyDelete
  8. Žak mi se svidja :))
    dobar izbor !

    ReplyDelete
  9. jao jako koja divna kombinacija ♥
    ukrala bih ti lakove, znaš? :)

    ReplyDelete
  10. izbor odlican, sljokice cu morati da nabavim pod hitno! :)

    ReplyDelete
  11. Odlično si ih kombinovala! Ovaj gliter je mmmmm :))). Imam utisak da bi išao lepo i na nude i na neke jače boje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da i ja to mislim, moraću da odvojim jedan dan da eksperimentišem :D

      Delete
  12. Više mi se sviđa s nadlakom koji je prepredivan :D <3

    ReplyDelete
  13. I ja imam Žaka :D
    zapravo slabo ga koristim jer mi je nekako otužan na noktima ali zahvaljujući tebi sad vidim kako ga mogu proljepšati :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej pa super, drago mi je da sam pokrenula ideju :)

      Delete
  14. Malo Prase IDOL MLADIH! :)))
    Pa hvalaaa Bogu da se neko setio da stavi Emerald City preko necega sto nisu one prozirne nijanse :))))
    Prase preeeeediiivno je kao i uvek i hvala ti sto si ovako lepo uklopila EC sa divnim Zakom,a ne pastelisama nekim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahhaha :D
      Ne znam, mene ne mami da mažem na svetle boje, mislim bilo bi možda lepo preko Tute ali mami me na Varšavu, Ski, Hague... tako te jače boje a nekako Žakonja mi je bio prva asocijacija :)

      Delete
  15. Divna kombinacija, oba laka deluju prelepo, ali bih rekla da je malo šljoka u bazi ako su ti na noktima dva sloja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima ih dosta ali su neuhvatljive, kao većina :D

      Delete
  16. Baš je divan lak, zapravo, ne znam koji mi lak kod tebe nije divan :D A i ove šljokice su ga baš podgle na neku veću razinu :)
    Btw, uvijek me nasmije ova prva fotkica!

    ReplyDelete
  17. kakva kombinacija! žak je divan sam po sebi, a šljoke su fantazija!

    ReplyDelete
  18. Baš mi je drago što Vam se dopada :*

    ReplyDelete
  19. Ove šljoke mi se ni malo nisu dopale kada sam ih gledala na drugim blogovima. Ne znam šta radiš i kako slikaš, ali sada ih želim :-D Zaista je prelepa ova kombinacija.

    ReplyDelete
  20. Gorgeous combo!! <3

    ReplyDelete
  21. Odlicna kombinacija!
    Zak je prelep,i stvarno je must have:-)

    ReplyDelete
  22. 'žak' mi je na wish listi već cijelo stoljeće :(
    a ni nadlak ga uopće nije pokvario, naprotiv :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Želim ti da ga što pre odštikliraš sa liste :*

      Delete
  23. Sljoke su fantasticne! Lepo si ih iskombinovala. :)

    ReplyDelete
  24. Zaka svakako planiram, prelepa je boja, a ove sljoke kao i ta cela kolekcija mi nesto nisu po ukusu, iako jesu zanimljive, cini mi se da bele sljoke malo kvare utisak i po meni bi bio lepsi lak da su samo ove iridescentne.

    ReplyDelete
  25. I ja se primam na iridescentne :D mada nije loše uživo sa belim :)

    ReplyDelete
  26. Topcoat je prelep! Super combo <3

    ReplyDelete
  27. ne zna se sta je lepse, sam blatnjavko ili sa flekicima :)

    ReplyDelete