Wednesday, April 3, 2013

Lady In Black


Hello žene!

Ćaskajući sa prijateljicama na forumu, dobila sam predlog i odlučih se potpunu suprotnost jučerašnjeg dana! Pre jedno nedelju dana sam uzela, kako bi rekla moja drugarica, slovo ''Š'' OPI kolekcije, kultni crni lak ali ni sama ne znam što ga ovde nisam još prijavila. Elem, evo ga danas premijerno!





LIB je deo klasične kolekcije, predstavlja kraj tog širokog dijapazona boja (ali hvala Bogu ne i kraj moje kolekcije!) a interesantno je to što je lak u Severnoj Americi poznat pod nazivom Black Onyx. Nisam uspela da iščeprkam podatke zašto je to tako ali eto, ovo je evropska verzija što ćete videti i na nalepnici tj. šifri kasnije.
Pošto je crna - crna i ne ostavlja puno za komentarisanje boje, ja ću dodati da ova crna zaista oduzima dah!
Toliko izgleda elegantno uživo, nisam verovala da ću ja kupovati crni lak a kamoli da ću toliko da otkinem na njega!



Za formulu sam čitala sve same hvale, jedna od najboljih kada su crni lakovi u pitanju a ja sada to mogu i da potvrdim - jedna savršena, pigmentovana krema. Po meni je najlepši u dva sloja jer sa prvim ipak ne može to da bude to. Sija prelepo i neverovatno brzo se suši.
Meni se stvarno jako dopada, neverovatno otmeno ali i sexy deluje. Mislim da crne lakove ne treba svrstavati samo u goth kategoriju.
A opet, verujem da je mnogima ovo too much pa sam pripremila i jedno osveženje sa top coat-om The Man With The Golden  Gun



Na kraju sam želela da podelim sa Vama i ovo vezano za Lady In Black:

OPI Fun Fact:

Classic beauty Twiggy loves this stunning black
Lindsay Lohan wore this shade for a magazine cover shoot


Kako se Vama čini ovaj crni lepotanko i ova kombinacija sa zlatkastim listićima?

Do novog kuckanja,
ljubi Vas Prase!



63 comments:

  1. wow,zlatno-crna kombinacija je odlična!

    ReplyDelete
  2. E takav ja crni tražim, baš je lijep kremast finiš!! A na ove zlatne listiće doživljavam visoku razinu zavisti hehe :)) Prekrasna kombinacija!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam pre kupovala crne ali ovaj zaista ispunjava sve kriterijume :D
      :*

      Delete
  3. Kao iskusna crnolakoholičarka :D mogu reći da deluje veoma lepo i baš ti fino stoji. Mislim da crni lak zaista svakome stoji i zaista nije rezervisan samo za gotičare, emose i metalce. Zanimljivost u vezi sa crnim lakom je da je u staroj Kini, uz crveni lak, bio rezervisan samo za kraljevsku porodicu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E čekala sam tvoj komentar, makar ovako prvo preko slika jer ako se iko razume u crne lakove, onda si to ti!
      Takođe delim mišljenje da crni lak svakome može lepo da stoji a posebno mi je simpatična ova zanimljivost o Kini :)

      Delete
  4. Kako je savrsena kombbinacija Top coat-om.Dopada mi se sto je diskretan :)

    ReplyDelete
  5. Ni ja nisam tip za crne lakove, ali sa top coat-om izgleda neverovatno dobro! :)

    ReplyDelete
  6. Od onih sam koji bi voleli da nose crni lak ali nekako mi ne stoji, a ova kombinacija mi se bas svidja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma stajao bi ti, važno je da se tebi dopada :)

      Delete
  7. crni lak sam zadnji put nosila u osmom razredu osnovne škole i nedavno ga opet kupim i oduševim se kako mi stoji :D
    naprosto mi je preprekrasna ova kombinacija sa zlatnim listićima, hoću i jaaa

    ReplyDelete
  8. Baš sam kupila jedan crni lak (ali GR), ali nisam ga još probala... A volim crne, baš su mi elegantni, mada ne znam da li će u kombinaciji sa mojim poprilično dugim noktima biti elegantan :)
    A ovaj top coat je neopisivo lep! I odlično ti se slažu nokti i bočica, ja bih šetala tako sa bočicom u ruci :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da uz lepo oblikovane nokte bilo duge ili kratke može izgledati jako lepo :)

      Delete
  9. Cist crni lak sam nosila jedino kada sam sa 13 godina prolazila kroz svoju buntovnu, pank fazu. Od tada mi je nekako oduran. Ali sa ovim zlatnim parcicima izgleda nekako elegantno :)

    ReplyDelete
  10. Kombinacija je fenomenalna! :) Ja mislim da crni lak ipak nije za svakoga. Svako moze da ga nosi al nece svakom stajati lepo. ;) Ipak su tamne boje malo zahtevnije i iziskuju veliku preciznost i urednost pri nanosenju i nosenju. Ne volim da vidim lose pigmentovan crni lak kao ni iskrzao i lose namazan.
    Napravila sam citavu filozofiju. :D Na tvojim noktima izgleda skroz prefinjeno. :)

    ReplyDelete
  11. ja volim crne lakoveeeeeee :)
    prelep jeeee!!!!!

    ReplyDelete
  12. Ja volim crnu boju laka i najčešće ga nosim vani za neke ljetne izlaske. Potpuno su me oduševile ove zlatnje šljokice po njemu, tako dobro izgleda!!

    ReplyDelete
  13. Obožavam crnu boju laka na noktima i sad san se sitila da moran kupiti novi. Ovaj je prekrasan zaista, a tek u kombinaciji sa zlatnim, nemam riječi. :)

    ReplyDelete
  14. Baš mi se dopada ovaj lak, malo više bez top coata. Prosto je lijep takav kakav jeste, jednostavan a tako elegantan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, jako je lep i sam, ja sam sebi napravila kompromis :D na nogama je čisto crn a na rukama sa top-om :)

      Delete
  15. Meni je crni lak u rangu sa crvenim - mislim da svakome stoji i da je pre svega klasican, znam da se mnogi ne bi slozili ali ja ga tako dozivljavam. Iako je ovaj zlatni toper nesto specijalno, meni ipak crni bez icega mnogo efektniji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam počela da ga doživljavam kao klasiku :)

      Delete
  16. One color that never goes out of style <3 Super! I kombinacija s topcoatom- just perfect!

    ReplyDelete
  17. Obozavaaaam crni lak. A ovo sa zlatnim preko je zaista odlicno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*
      Još ne mogu da verujem koliko ste oduševljene, mislila sam da će većina biti '' Ok Prase, ovo je i od tebe previše, hardcore'' :D

      Delete
  18. Ovo je najljepši crni lak kojeg sam probala a s ovim zlatnim u kombinaciji je savršen pogodak !!
    Bravo!

    ReplyDelete
  19. Ja ne volim i ne nosim crne lakove, suvise su mi mracni i sumorni. Medjutim, nacin na koji ti nosis ovaj OPI dokazuje da nije uvek tako. I da naglasim da mi je mnogo lepsi sa dodatkom zlacanih listica, razvedri ga i ozivi. Tvoje ruke i nokti, standardno savrseni.

    ReplyDelete
  20. sad definitivno znam koju cu kvalitetnu crnu da kupim :))
    divan je i sam, ali sa zlatnim pistoljem je vec savrsen :)

    ReplyDelete
  21. Kad god vidim neku tamniju boju, odmah pomislim na veče. Za neki mirniji večernji izlazak :) (kolači, neka fina kafa). :). Ja i moje asocijacije :D

    ReplyDelete
  22. Ajme, predivna kombinacija! :D
    Popunjavanje wish liste u tijeku... Haha :)))

    A♥

    ReplyDelete
  23. Crni s ovim nadlakom izgleda fantastično! :D

    ReplyDelete
  24. Perfect combination!

    ReplyDelete
  25. Ne znam da li mi je lepsi sa zlatnim flekicama ili bez, mada, navikla sam vec da je na tvojim noktima sve savrseno. Kada bih birala boje za sebe na osnovu tvojih fotografija, zavrsila bih sa svim mogucim bojama :D

    ReplyDelete
  26. kako lijepe noktiće imaš...
    nije svaka crna - crna :-D ova je baš prelijepa........ a prekrasno izgleda i sa ovim zlatnim preko........

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja volim sve crne :D a sa toperom je da padneš na pozadinu, neverovatno dobro izgleda!

      Delete
    2. Hvala ti :*
      Ovu crnu onda moraš imati LOL!

      Delete
  27. Sorry ali koja je ovo marka laka i gdje se moze kupiti . ne vidim na slikama a nisam bas na ti sa lakovima iako se pomalo upoznajem

    ReplyDelete
    Replies
    1. U pitanju su OPI lakovi i ima ih u bolje snabdevenim apotekama, najbolje da ukucaš ne netu ''OPI uvoznici'' pa zemlja odakle si :)
      Ako si iz Bg, onda Prima apoteke, Ivančić i sinovi, Celsius apoteke, zatim Sephora a mogu da se poruče i iz Subotice, Nail Line.

      Delete
  28. txs, svasta cu ja od tebe nauciti

    ReplyDelete