Friday, May 17, 2013

DS Magic


Magičan pozdrav Vam želim!

Ovaj post će biti pun magije ne samo zbog magičnog imena ovog magično lepog laka već i zbog činjenice da se ispred ovog posta krije magična brojka 100! Da, da drage moje, Prase je velika pričalica pa je tako, relativno brzo stigao i taj famozni broj 100. 
A zašto baš ovaj lak, iako je stvarno magičan po svim stavkama? Pa zato što je ovo bio pre otprilike godinu dana moj 100-ti po redu OPI, magičan broj.
Na početku meseca sam Vam napomenula da će ovo biti divan mesec za mene ali i Vas a pošto se i ova okrugla cifra slučajno (ili sudbinski!) zadesila baš u maju mesecu, pozivam Vas ako već niste da se priključite  velikom rođendanskom poklanjanju da obeležimo ovaj magični mesec jer ste Vi zaista magični čitaoci i koleginice blogerice i forumašice!




P.S. Ok, ja jesam pričalica i OPIčena ali ne mogu da odolim a da ne ispišem hiljadu puta magično, onako dečije i namerno jer sam stvarno danas presrećna kada sumiram utiske o statistici bloga! 
Samo ću reći veliko i magično (hi hi) HVALA!



Ovaj DS je jedan od dva predstavnika DS serije koja je izbačena u jesen 2010. godine. Osnova mu je prelepa, bogata kraljevsko plava boja napakovana glass flecks finišem u royal plavim, teal i ljubičastim tonovima. Na Suncu ovaj lak je intezivno plave boje sa pokojim ljubičastim blingom a ako se zagledate, središnji deo može da Vam zabljeska i u teal boju. U zatvorenom i hladu je najlepši jer tu imamo i blagi duohrom efekat gde se neverovatno preliva iz plavih tonova u ljubičaste sa ponekom roze sjajnom flekicom. Krajnji efekat je stvarno magično folijast.



Formula kao i kod većine folija zahteva tri sloja ali stvarno se brzo suše tako da to i nije neki problem ili zamerka. Divno sija i nije mu neophodan dodatni sjaj u vidu top coat-a.
Ovaj lak je, kao što ste do sada shvatili, magičan (hi hi) i samim tim je apsolutni must have a nije deficitaran ako ga poželite u svojoj kolekciji. Čak mi se čini da je uvršćen u standardnu postavu.

Da li je i Vas omađijao poput mene?

Do novih tipkanja,
šaljem Vam magične poljupce! Oink!



58 comments:

  1. Baš sam ga planirala večeras! :)

    Predivan, predivan! Ima ga svuda, na sajmu je bio 1000din, što je super cena! Jeste jesenja kolekcija, ali meni je baš morski letnji lak.

    A tebi svaka čast na ovom magičnom blogu i broju poseta koji je takođe magičan :) :)

    P.S. Odlučila sam da propustim Mali dodir Pariza, jer sam bacila oko na neki Chanel lakić, pa ako saznaš kako je bilo, piši nam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao divno, imaćemo danas isti lak, pa kada je magičan :D
      Ni meni nije baš jesenji ali dobro... umeju tako da iznenade :)
      Što se tiče Sajma, nije mi baš bio u planu pa ne patim previše :)

      Hvala puno na lepim željama :*

      Delete
  2. Divan je, baš kraljevski plava boja, dostojna 100. posta!! Čestitam pričalice, imala ti nama još 100 puta 100 postova :D :D

    ReplyDelete
  3. prekrasna nijansa <3 čestitam na magičnoj brojkici! ;)

    ReplyDelete
  4. baš divna "slučajnost" s brojem 100!

    a da je magičan, magičan je!

    ReplyDelete
  5. Cestitam na jubilarnom postu, lak je stvarno dostojan takve svecanosti :D

    ReplyDelete
  6. I'm in love with this nail polish! ^_^

    ReplyDelete
  7. Čeestitam :) Lak je stvarno magičan :)

    ReplyDelete
  8. Cestitke prasence milo! :*
    Prelepo ti stoji!

    ReplyDelete
  9. Mnogo je lep. Podseća me malo na Ink.

    ReplyDelete
  10. Cestitam na 100-tom postu! :* Brzo da nam dodjes do 1000! Ovo je pravo savrsenstvo u bocici! Em je plav, em ima glass flecks! Skroz je magican!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, bač tako, savršenstvo :) Hvala :*

      Delete
  11. Čestitaaaaam! :))

    A stvarno, lak je magičan, ne mogu se nagladati ovih fotki. Obožavam plavu, joooj! *.*

    ReplyDelete
  12. Čestitam na stotom postu, a lak je prelep :)

    ReplyDelete
  13. Cestitke divnom prasencetu od drugog prasenceta :):)

    Nekako najvise volim da vidim kako plavi lakovi tebi stoje.
    Svi DS su fenomalni i zleim ih sve

    oink Oink :*

    ReplyDelete
  14. Cestitam na 100-tom postu!!! Da nam ostanes ovako OPI-cena i da nam uveseljavas dane svojim divnim nokticima <3
    Obozavam sve nijanse plave na noktima, bas su, onako MAGICNI !!!

    ReplyDelete
  15. Čestitam draga !!!

    A što se tiće noktića i laka, MAGIČNO je preslaba riječ <3

    Meni izgledaju kao zvjezdano nebo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga moja :*

      Da i taj opis mu savrpeno pristaje :)

      Delete
  16. A plavi lakoooviii lepooo :)

    ReplyDelete
  17. Ma tebi uvijek sve lijepo stoji...

    ReplyDelete
  18. Lak je predivan! Da ga vidim samo u pakovanju nikada ga ne bih uzela, ali kada ga vidim na noktima sasvim drugacija prica :)

    ReplyDelete
  19. Meni je jedan od nadimaka Magična, pa mi je posebno simpatičan ovaj, što zbog naziva, što zbog njegove lepote :)

    ReplyDelete
  20. Čestitke tudi iz moje strani! Krasen lak in nohti <3

    ReplyDelete
  21. Bravo prasence, čestitam stotku :D A i stoti lakić je malo savršenstvo

    ReplyDelete
  22. omađijana sasvim *.*
    čestitam na stotici, samo nastavi :D

    ReplyDelete
  23. Ovo je jedna od onih nijansi kojima se teško može naći dupe među jeftinijim brendovima :) Prelepa je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. U principu je tako, mada ima ona linija Flormara gde bi možda još i moglo da se isčeprka :)

      Delete
  24. Wooow verujem da niko ne moze da ostane ravnodusan na ovakvu nijansu :D Prelepa <3

    ReplyDelete
  25. padanje u nesvest od lepote i magije :)

    ReplyDelete
  26. cestitam! :) lak je predivan <3, bas volim takve lakove

    ReplyDelete
  27. ljepa brojka a još ljepša boja! čestitam draga!

    ReplyDelete