Saturday, May 18, 2013

Solitaire LIQUID SAND


Drage moje,

već sam Vam ukratko ispričala o najnovijoj i poslednjoj lansiranoj kolekciji koja je obradovala i nas! Prvi, od četiri noviteta, koja sam ja uzela a koji ću Vam danas recenzirati će biti pahuljasta lepotica koja predstavlja misterijoznu tarot kraljicu iz filma ''Live and let die'' (1973) a koju je odglumila sjajna Jane Seymour.





Ovaj lak je jedno malo savršenstvo! Nežne bele boje koja u sebi krije sitne okrugle srebrne glitere, idealan je za svako godišnje doba ali i priliku - zamislite mladu sa ovakvim manikirom! U hladu asocira na dobro umućen šlag pomešan sa kristal šećerom dok se na Suncu srebrni gliterčići presijavaju poput blistavog snega nekog sunčanog decembarskog dana... U jednom momentu Vam se možete učiniti da ima i crni sitan gliter ali zapravo je sve to samo srebrni u svetloj i nešto tamnijoj nijansi.



Formula je fantastična, u jednom sloju se dobija već potpuna pokrivenost ali na slikama su dva sloja. LS formula se potpuno suši u roku od nekih 15-ak minuta a ove fotografije su uslikane nakon pola sata od lakiranja.

Oduševljena sam ovim lakom iako sam po pojavljivanju kolekcije pomalo žalila što nisu ubacili zlatni umesto srebrnog glitera. To bi verovatno isto bila lepa kombinacija ali original zaista ostavlja bez daha a ruke čini izuzetno privlačnim i negovanim.

Kako Vam se čini prva Bondica?

Do prvih utisaka,
ljubi vas Prase!



77 comments:

  1. Baš je nekako nježan, prva asocijacija mi je jednorog. :)

    ReplyDelete
  2. Bozanstvenoooooo! Prelepo ti stoji <3

    ReplyDelete
  3. ''U hladu asocira na dobro umućen šlag pomešan sa kristal šećerom'' pa ne znam, dodje mi da ga pojedem sa ovim opisom :D Predivan je, ajm in lav :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pazi, ja slatko obožavam pa govorim sa aspekta jednog hedoniste, nikako kuvarice :D
      Uživo je stvarno <3

      Delete
    2. Jedva cekam slike ostalih, ovo mi je jedan od najlepsih koje sam ikada videla :)

      Delete
    3. Hej, Lejdi, u pravu si :D Gledajuci slike bas razmisljam na sta me asocira :D Na nesto jakooo jestivo :) Savrsen!!!

      Delete
  4. Pas mater uvoznicima OPI-ja u Bosni!!! ljudi nisu normalni, nijednu LE ne uvezu, nikakvih noviteta, samo neke dosadne nijanse -.- nema čak ni lila, ili boje jorgovana, ili pastelno plave/žute/roze nego samo crvendaći i nudaći. Pa dokle više da nas muče :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno razumem tvoju frustriranost :( a da znaš da si mi prvo pala ti na pamet sa Honey Ryder ;)
      Inače, najveća tragedija je ovo što nije generalni uvoznik koji će verovatno na jesen da uveze ovu kolekciju :D

      Delete
    2. Ako se iko od proizvođača sjeti da napravi kolekciju inspirisanu serijom Sulejman Veličanstveni, ja ću prva da pokupujem sve lakiće pa makar bili i nekih bljeee boja xD

      Delete
    3. Hi hhi, pisaćemo Suzi da razmisli o tome :D

      Delete
  5. Podseća me na mladu :)) Prelep je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato sam i rekla, zamislite mladu sa ovim manikirom - sjajno! :)

      Delete
    2. Pa to, meni od svih asocijacija najviše liči na mladu :)))

      Delete
  6. majko mila, koliko je divan. pa da sam ja smišljala ovakav ls, ne bih ga bolje smislila!

    ReplyDelete
  7. Lak je prelep (blaga rec)! Mene asocira na one ukrasne secerne sedefaste kuglice na tortama i kolacima.
    Za mladu je zaista dusu dao!
    Za sve prilike i sva godisnja doba, fenomenalno, pun pogodak Suzi sa celom kolekcijom.
    A stoji ti kao saliven, fantasticno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*
      I mene je asocirao na one, sada već demode načine ukrašavanja, šlag pa srebrne kuglice :D
      Odličan su posao napravili sa ovom kolekcijom tj. formulom!

      Delete
  8. Uff stvarno je divan :O predivan :)

    ReplyDelete
  9. prelepo! i savrseno izgleda na tvojim noktima!

    ReplyDelete
  10. Dok sam gledala slike pomislila sam da tebi najlepse stoje obe belicaste nijanse
    Tj retko ih i vidjam kod drugih, obicno su to neke standardne boje.
    Predivan je lak, ali i slicica sa prasicima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*
      I ja sam se uželela nešto svetlijih nijansi na meni :)

      Delete
  11. Ovaj je bio moj favorit od početka! Zaista prelep, mene podseća na snežne kugle za jelku koje sam imala kada sam bila mala.

    ReplyDelete
  12. Ma predobar je! Kao sto si ti sama rekla bas je za neku mladu! Divno :)))

    ReplyDelete
  13. Jao Prase, kad vidim ovo, dođe mi da se udam :D

    Sad se samo mogu nadati da ga ima kod nas, opasno mi se sviđa !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni tako dođe kada probam neki lak :D :*
      Koliko sam upućena, nema još kod vas ali ima na ebay-u :)

      Delete
  14. Sviđa mi se, iako bijeli lak nikad ne nosim, ovaj bi definitivno nosila.

    ReplyDelete
  15. Jao kako je dobar, kakav glamur na noktima!!

    ReplyDelete
  16. Boja je savršena. Zaista bi divno izgledao na nevesti.

    ReplyDelete
  17. Kao pahuljica,♥.Mnogo lep.

    ReplyDelete
  18. Predivan je...ma savršen :)

    ReplyDelete
  19. e ovako izgleda elegancija u bočici :D

    ReplyDelete
  20. Stvarno je kao stvoren za vencanje :)
    Predivan je, pogovoto u hladu..

    ReplyDelete
  21. Predivno, mogu da zamislim tek kakav je uzivo, mislim da nije ni moguce da se slikama u potpunosti docara lepota ovog divnog laka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokušavam da Vam dočaram maximalno verodostojno ali kod ovakvih lakova je to malo, uživo je uživo :*

      Delete
  22. taj lak kupujem 100% prekrasan je :D

    ReplyDelete
  23. It looks like sugar! Sugary nails! ^_^

    ReplyDelete
  24. Volim da vidim uredne i perfektno nalakirane nokte. Odlicno !
    Pozdrav,
    Srna

    ReplyDelete
  25. Divan je, svakodnevni, a jako zanimljiv!

    ReplyDelete
  26. Kako si mu nasla odlicno poredjenje- stvarno je kao secer :)

    ReplyDelete
  27. Koliko je samo divan! I nezan ali i onako neobican u isto vreme, bas je 'edgy'. Da, da, za neku posebnu mladu definitivno ;)

    ReplyDelete
  28. Jako je lep, nekako nezan, kao pahulje.:)

    ReplyDelete
  29. Iako ne volim te sand lakove, ovaj mi je genijalan, i čak bih ga i ja nosila.

    ReplyDelete
  30. Ovaj mi se najvise svidja iż ove kolekcije :).

    ReplyDelete
  31. joj prasence sto mi radis sa tim lakovima

    ReplyDelete
  32. Evo i belog!!:) jooj i on je diivan...

    ReplyDelete
  33. divan <3
    Stavljam ga i skidam sa wl, sve kao nisam sigurna kako bi mi pristajao...al sve se nesto mislim da uzmem bebu da isprobam..nakon sto sam prvi put namazala Get Your Number, navukla sam se na sendice opasno, sad mi se skoro svi svidjaju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao divan je <3 biće odličan kao pahuljičast detalj sada za zimu!

      Delete