Wednesday, February 19, 2014

OPI Natural Nail Strengthener


Pozdrav dragi moji!

Svaka ozbiljna lakoholičarka u svom kutku poseduje dve esencije svakog dobrog manikira - bazu i nadlak. Kako sam sve više i više gazila u lakoholičarske vode, tako sam i ja bila puna novih informacija ali i odlučnija da isprobam sve te divne nove bočice.
Kada sam pre nešto više od dve godine krenula u ludu OPI avanturu, verni pratilac mi je bila 3 u 1 baza Start to Finish i koju sam za to vreme kupovala ni sama ne znam koliko puta. Iskreno, nisam osoba koja baš tako lako menja dobitnu kombinaciju ali usled trenutnog nemanja ''moje'' baze na lageru i nemogućnosti da čekam ni minuta jer je stara iskapljena do poslednje kapi, javila mi se očajnička želja da ipak probam nešto novo!







Natural Nail Strengthener je baza koja nam obećava brz rast čvrstih i lepih noktiju. Pošto je koristim već nešto više od dva meseca mogu da potvrdim da su mi nokti čvrsti baš kao i za vreme korišćenja StF baze. Takođe bih dodala da se NNS baza za nijansu sporije suši nego StF baza ali nije ništa strašno i što bi Vas omelo ako žurite pri lakiranju. Nokti su zaštićeni od žutila i tu za nijansu bolje radi posao nego StF ali ovde se otprilike završavaju dobre karakteristike ovog tretmana. 
Loši delovi su više za one koji striktno vode računa o sastojcima - ova baza se ne može pohvaliti baš najboljim:

Toluene, Butyl Acetate, Isopropyl Alcohol, Nitrocellulose, Ethyl Acetate, Butyl Alcohol, Tosylamide Formaldehyde Resin, Dibutyl Phthalate, Camphor, Benzophenone 1 (CI60725)



Ono što bi morala da Vam spomenem jeste da sam naišla na podatak da se ova baza maže u slojevima ali nigde ne piše koliko slojeva tj. koliko dana bi trebalo da se mažu pa da se pravi nova tura. Pošto sam to otkrila mnogo kasnije, ja je koristim kao najobičniju bazu i meni savršeno funkcioniše tako jer mi je i potrebno samo održavanje. Ipak ako Vaši nokti zahtevaju veću pažnju i ako se odlučite za originalnu primenu, raspitajte se u salonu ili već nekom prodajnom mestu o proceduri korišćenja. Nažalost nema ni mnogo podataka na internetu o tome.




Kada podvučem crtu, mislim da je ovo jedna jako dobra baza i ojačivač u jednom jer poseduje skoro sve kvalitete koje bi većinu zadovoljile i koju bih ja preporučila. Međutim, ako bi me pitali da Vam odaberem između ove i već spominjane i upoređivane baze, za nijansu bih dala prednost Start to Finish bočici. Ne znam, možda sam ipak verna i tvrdoglava, bez smisla za eksperimentisanjem :D

Koje Vi baze koristite?

Ljubi Vas Prase!




20 comments:

  1. Uh ovaj proizvod svakako preskačem, suviše je ubica u njemu. :) Ja koristim Essie First Base i vrlo sam zadovoljna, jer je tanka, brzo suši i ne zgušnjava se brzo.

    ReplyDelete
  2. Nije lose da premostis do voljenog STF. ;) Ja trenutno menjam 3-4 baze - Zoya Anchor, dve nove Aurine i povremeno Sally Hansen Miracle nail thickener. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, bukvalno tako :)
      I koja ti je najbolja od tih :)

      Delete
  3. I meni na WL :D
    Slike su ti famozne, ova prva me oduševila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To sam morala da iskoristim lepe slike iz prošlogodišnjeg kalendara :D

      Delete
  4. Au, sastav je baš no-no. Iskreno meni je uvek žao da dam pare za bazu nit se vidi, nit suši lak, ništa... ipak mažem kod svakog lakiranja i do sada sam bila jako zadovoljna i CG Strong Adhesion bazom i Depend Protective base coat... sada je mama kupila neku Essie tretman/bazu pa ću se malo šlepovati uz njenu (umesto ona uz moju :P) da vidim kako će se ona pokazati, pogotovo što piše da je obogaćena ovim i onim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajde pa javi utiske :)
      Ne znam, ja sam oduvek volela da imam neku zaštitu :D ranije bih, dok nisam otkrila baze, mazala obični providni lak, nekako se osećam sigurnije od bilo kakvih oštećenja :)

      Delete
  5. eveline 8u 1 baza i essence better than gel nails nadlak, meni odlično pašu :D
    a i ne moram ih naručivati preko interneta već prošetam do prve drogerije ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj dvojac je najhvaljeniji među balkanskim lakoholičarkama :) moram probati taj BTGN nadlak, doduše sada ima samo ova nova verzija :)

      Delete
    2. Ja sam nedavno uzela BTGN i nije mi dobra, mjehuriće pravi. Essie mi je daleko najbolji.

      Delete
  6. Ja koristim Seche Rebuild, iako mi je kao tebi odličan Start to finish, vjerujem da je i ovaj proizvod super,možda dođe na red.

    ReplyDelete
  7. Tu Seche su isto hvalili, jako :)

    ReplyDelete
  8. Sve sve, ali DBP u sastavu me odbija od ove baze. Planirala sam kada potrošim neke od trenutno aktuelnih baza da uzmem STF sa formalinom. Izgleda da mojim noktima treba to konstantno učvršćivanje.
    Ako tražiš nešto novo da probaš, meni je najnovije pozitivno otkriće Morgan Taylor Stick With It, ali i Zoya Anchor je odlična.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, stavljam i to na listu jer u principu znam da ne mogu večno da koristim StF :D

      Delete