Thursday, March 20, 2014

I'm Feeling Sashy


Pozdrav dragi moji!

Danas Vam recenziram lak koji je izazvao najviše oduševljenja u postu o novitetima sa sajma. Iskreno, jako sam se obradovala kada sam čula da će nam Miss Universe kolekcija stići jer je ona izašla još prošle godine i nije bilo nikakvih naznaka da ćemo uživati u tri prelepa i limitirana primerka.






IFS, lak simpatičnog imena, je kao što sam već pomenula deo tročlane limitirane kolekcije Miss Universe koja je lansirana u čast tog takmičenja koje se održao u novembru prošle godine. U pitanju je predivna i pomalo prašnjava lavandasta nijansa, srednjeg inteziteta. Jedna od onih ženstvenih boja sa kojima nema greške! 



Formula je nešto tanja krema pa u prvom sloju imamo i ''ćelavih'' mesta koja nestaju sa nanošenjem drugog sloja i onda je boja potpuna, baš kao i prekrivanje. Lak se standardno brzo suši i jako lepo sija.

Pošto se o ovom laku polemisalo kao o potencijalnom zameniku popularnog Parlez-vous OPI laka koji je prestao da se proizvodi, uradila sam i direktno poređenje. Iako se u prvi mah čini kao da je IFS neutralnog podtona, u poređenju sa PVO vidi se topliji i crvenkastiji ton, dok je kod PVO u pitanju sivlji ton. Ono što im je zajedničko jeste taj prašnjavi izgled i lilasto-lavandasta osnovna nota. Sličnih su formula, kao i ostalih osobina što se tiče brzine sušenja i sjajnog finiša.




Kako Vam se dopada Misica? Ili ste možda pre za Francuza?

Do narednog naslova,
ljubi vas sve Prase!


29 comments:

  1. Diiiivan! Volim "prašnjave" nijanse. :D

    ReplyDelete
  2. Retko lepa nijansa! Doduše, sviđa mi se i Francuz, ne bih mogla da kažem koji je lepši.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko voli ovakve nijanse, teško da može da se odluči :)

      Delete
  3. Ja sam za misicu, mada nije ni francuz loš :))) Jako volim ove prašnjave, sivo-ljubičaste. lilaste nijanse...Dosta sam ih nosila ove zime i još mi nisu dosadile :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam ih baš zavolela - idealne nijanse za bilo koje godišnje doba :)

      Delete
  4. Svidja mi se misica, baš lepa zadimljena ljubičasta. :) Super ti stoji.

    ReplyDelete
  5. Iju sto je dobar pa kako sam ga propustila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije se puno spominjala ova kolekcija :(

      Delete
    2. i bolji mi je od francuza jer je manje hladan

      Delete
    3. Jeste, baš se uz njega vidi da je topliji!

      Delete
  6. krasna nijansa, volim ovaj tip lakova, pa na posljednje pitanje diplomatski odgovaram - daj oba ;)

    ReplyDelete
  7. Moram da priznam da moj glas ide francuzu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tebi lepše stoje te malo hladnije nijanse :*

      Delete
  8. Divne boje ali vise mi se svidja Francuz. :)

    Fabulous 30s

    ReplyDelete
  9. Hm?! Jako mi se sviđa, ali nije ni Francuz loš :)

    ReplyDelete
  10. Mislim da ne postoji nijansa ljubičaste koja se meni ne dopada :)

    ReplyDelete
  11. Savrsencija :) Podseca me na Dior Purple Mix, samo je svetliji OPI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, vidiš sada prebiram po glavi - tu su negde :)

      Delete
  12. When I saw the first photo I also thought this polish reminds me of Parlez-vous OPI :). Such a pretty shade!

    ReplyDelete
  13. Oduševljena sam kako ti stoji. Kao da je pravljen za tebe.

    ReplyDelete