Thursday, April 24, 2014

Conga-line Coral


Pozdrav dragi moji!

Nakon što smo se upoznali sa istorijatom i celokupnim asortimanom svima dragog nam brenda, red je da se vratim recenzijama lakova. Ovo kišno vreme me asocira na jesen te sam izvukla jedan od lakova koje sam Vam spremila a koji me najviše asocira na to doba godine. Mada, ime asocira na letnje vesele žurke i stoga ga možda nepravedno ubacujem u dosadniju priču!




CLC je deo prolećno/letnje South Beach kolekcije koja je lansirana 2009. godine. U pitanju je toplija i šimerastija varijacija koralne boje, koja deluje pomalo retro - crveni tonovi su baš dominantni na toj koral-narandžastoj podlozi. U sebi sadrži sitan zlatni, bakarni, ljubičasti i zeleni shimmer koji daje neku toplu dubinu laku, poput glazure i čini da na Suncu budu jači narandžastiji tonovi.




Formula je jako fina pa su dva tanja sloja, koliko ih i ima na slikama, sasvim dovoljna da dobijete potpuno prekrivanje a sam lak se izuzetno brzo suši. Završni sjaj mu je visok i predivno svetluca na Suncu ali isto tako deluje moćno i u zatvorenom prostoru.

Kako Vam se čini ova nijansa? Volite li uopšte ovakve boje na Vašim noktima?

Do novog kuckanja,
ljubi vas Prase!


40 comments:

  1. Liči mi na svilenu bombonu. :) Meni se dopada, ali znaš da ja volim korale u svim mogućim varijantama. :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da znaš da liči :)

      Primećujem da ti voliš neke nijanse koje i ja volim a većina žene baš i ne pa mi je mnogo drago zbog toga ;*

      Delete
  2. Sto su veseli ovi prasici sa slike :D a lakic je divan i idealan za ulepsavanje ovog tmurnog, kisnog dana :*

    ReplyDelete
  3. Volim ovakve boje, a za vreme si u pravu, stvarno je kao jesen (smor).

    ReplyDelete
  4. malo je age-i ? ili se meni samo tako cini? lepa je nijansa ali mu to svetlucanje cini mi se daje taj neki look kao za starije dame ...=0

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ja sam ga i prozvala retro - mada uživo i nije toliko staromodan veruj mi :)

      Delete
  5. Stvarno liči na bombonu :) Zanimljiva nijansa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda da su nam juče svima bile bombone u glavi :D

      Delete
  6. Boja da, ali ovaj odsjaj...not me!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, znala sam da ova nijasa nije baš svakome po meri :)

      Delete
  7. Sto neko rece u predhodnim komentarima, lici na svilenu bombonu. Bas je interesantna nijansa.

    Fabulous 30s

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Da, ovo nije nijansa za svačiji ukus :)

      Delete
  9. Svaki lak fantasticno izgleda na tvojim noktima! :)

    ReplyDelete
  10. Baš mi je za kongu, na nekom američkom kruzeru oko Floride sa penzionerima. :) Znaš već moje mišljenje o sedefima - za dame starije generacije. :)

    ReplyDelete
  11. Nijansa je lepa, ali ja sam više fascinirama fotografijama, neverovatno koliko si usavršila slikanje lakova, fotografije prosto ne mogu biti bolje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj hvala ti <3

      Trudim se zaista da pružim maksimum jer su ovde realne slike presudne i drago mi je što je zadovoljavajućeg kvaliteta :) U principu, ne menjam opcije na koje sam navikla - mada to možda može i bolje i ne menjam mesto slikanja, imam dva-tri proverena čije pozadine i nisu najatraktivnije ali valjda je najbitniji taj lak :D

      Delete
  12. Neobična nijansa, znaši sama koliko volim ovakve boje tako da i ovaj ide na WL.

    Jako su ti lijepi nokti, super mi je ova dužina :)

    ReplyDelete
  13. zanimljiv je. vidim asocijacije na bombone, i ja to primetih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, vidi se ko su ljubitelji slatkiša :)

      Delete
  14. nijansa divna ali finiš nije baš moja stvar :)

    ReplyDelete
  15. Bas je bombonica! :) Finis mi se jako dopada.

    ReplyDelete
  16. Ja cu morati prestati da te pratim! Izbacujes neke nanDZAraste i ja sam odjednom iz velike mrznje prema toj boji, pocela da kupujem boje koje sve vise vuku na nju. Btw, uzela sam Where Did Suzi's Man Go :D Mislim da mi je to prvi narandzasti lak u zivotu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha! Bogami kod tebe sam napravila revoluciju :D Mango je fantastičan <3

      Delete
    2. Haha :) Pa da. Sve vise razmisljam o narandzastim nijansama i privlace mi paznju, sto je bas cudno za mene ciklama-lady :)

      Delete
    3. Vreme je za nove horizonte :)

      Delete
  17. sad me ubij, mene ova boja apsolutno podsjeća na bablje ljeto :D
    premda volim narančaste, slabo se družim s njima jer uz moj ten ne izgledaju dobro, a teško je pogoditi nijansu koja bi mi baš odgovarala... srećom, imam brdo drugih koje me utješe ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha!
      Stvarno je super stvar što sada imamo izbora na pretek :)

      Delete
  18. Your swatches are perfection! :)

    ReplyDelete
  19. Podseća me na Jinx, ne po boji nego zato što ga gledam i mislim kako dobro izgleda na tebi i kako bi sjajno izgledao na preplanuloj koži i kako ja to nikada ne bih nosila, ali verovatno bih se predomislila kada bih ga probala :P

    ReplyDelete