Wednesday, June 4, 2014

Jessica Phenomen Oil


Oink!

Oko mene ovih dana uglavnom čujem probleme vezane za osetljive nokte pa verujem da će svaki savet i preporuka na tu temu dobro doći. Iz tog razloga, danas bih želela da Vam otkrijem mog novog saveznika u ritualima nege noktiju.

Ovaj proizvod je jedan od najhvaljenijih u svetu, tako da mi nije trebalo mnogo pa da upadnem i ja u kolektivno ushićenje dragih blogo-koleginica prilikom zajedničke posete poslednjem Sajmu kozmetike i učestvujem u masovnoj kupovini ovog tečnog melema za nokte!







Pre svega, naglasila bih da je Jessica jedan od najpoznatnijih brendova što se tiče lakova za nokte kao i jedan od vodećih brendova kada je u pitanju profesionalna nega. Imaju zaista široku lepezu proizvoda i svako može da nađe rešenje za svoj problem. Izuzetno su popularni u svetu i mnoge žene se kunu u njihove tretmane!




Ovo čarobno ulje krase glavni sastojci kao što su vitamin E, jojoba, slatko bademovo ulje kao i ulje riže - dakle, svi oni esencijalni sastojci koji se nalaze u većini dobrih ovlaživača. Glavni zadatak mu je da inteznivno hidrira i hranu suvu kutikulu a nakon više od mesec dana korišćenja i sama mogu da potvrdim da je veoma uspešan u tome! 

Pakovanje je vrlo praktično jer poseduje staklenu pipetu koja savršeno dozira potrebnu količinu a ona je ujedno i ekonomična jer je za mene i idealna mera - jedna puna pipeta mi je dovoljna da na svaki nokat obe šake ali i na noktima na stopalima, istisnem potrebnu količinu ulja. 

Ulje blago, vrhom jagodice, rasporedim po noktu i po kožici oko nokta i sačekam da se samo upije. Pošto sam od ulja za negu noktiju do sada probala samo OPI Avoplex ulje, mogu da kažem da se u odnosu na njega mnogo brže upija i rekla bih da je nešto gušće. Ako ste u žurbi, dobro utrljajte u nokat i okolo nokta i spremni ste za akciju jer ulje uopšte nije masno.

Miris mu je nešto intezivniji i svaka od devojaka ima svoju interpretaciju a moja je da podseća na marcipan. Generalno, kada pogledamo sastav, ipak je dominantan taj slatkasto-orašasti ton. Iako je u prvi mah jači, definitivno nije napadan miris jer postepeno gubi na intezitetu.




Pored savršene nege noktiju i zanoktica, ovo ulje nije loše ni za ostale suve delove tela - pomešajte pola pipete sa kremom za ruke/stopala i dobićete instant hidrataciju a suvi delovi će biti predivno nahranjeni. Lično volim i da tu meru ulja istisnem na čiste ruke i tako ih ''umijem'' - koža je mekana, nežna i mirisna!




Ovo ulje je manja verzija od 7,4 ml i koštalo je 510 rsd na sajmu a zaista nisam sigurna koja mu je cena u regularnoj prodaji. Takođe postoji i veće pakovanje od 14,8 ml i njegova regularna cena je 1.900 rsd. 

Glavni uvoznik je Aluna iz Novog Sada koja takođe ima predstavništvo u Beogradu, u YU Biznis Centru (Bulevar Mihajla Pupina 10 v, lokali 14 i 24) a na linkovanom sajtu se možete registrovati i pogledati i ostale cene za proizvode koji Vas interesuju.

Na kraju, podvlačim da je ovo ulje veoma ekonomično, iako je malo na prvi pogled a pre svega je savršen negovatelj noktiju i zanoktica - moji nokti su elastični i zdravi a zanoktice jedre i nahranjene. Od srca bih ga preporučila!

Da li ste imale priliku da isprobate Phenomen Oil tretman? Ili bilo koji drugi, baš bih čula preporuke jer sam zainteresovana da ih isprobam.

No novih recenzija,
ljubi vas Prase!

16 comments:

  1. U potpunosti se slažem sa tvojim utiscima za ulje, naziv mu baš priliči. :) Čekala sam da potrošim Alverde, pa da krenem da ga koristim svakodnevno i poslednje 2 nedelje sam baš zadovoljna, na dobrom putu je da "oduva" Essie.

    ReplyDelete
  2. Nisam ovo probala ali zanoktice redovno mažem 100% prirodnim uljima ;)

    ReplyDelete
  3. Ja sam sama mućkala neka ulja za zanoktice i ulja mi definitivno prijaju :) Kad potrošim moj bućkuriš mogla bih da isprobam ovo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kao što rekoh, nega je najbitnija :) Ja sam pomalo lenja i volim da kupim gotov proizvod :D

      Delete
  4. Dok ne potrošim barem jedno od drugih ulja ovo neću ni pomisliti da uzmem. Posebno pošto mi ulja poslednjih meseci uopšte ne prijaju. No dobro je znati da je delotvorno.
    Inače znam kako su ekonomična mala pakovanja Jessica proizvoda. Više od pola godine trošim njihovu Nourish kremicu i jedva se vidi da je načeta. Baš se isplate ta "mala" pakovanja. Mnogo su veća nego što se isprva čini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti si baš u zalihama, tako da ovo može i da popričeka :) ali vredi, imaj ga u vidu :)

      Delete
  5. Ja sam od ulja jedino ricinusovo koristila na noktima, a za ovo prvi put čujem i moram priznat da ga sad želim kupit. Nadam se da ću ga naći u HR!

    ReplyDelete
  6. Ovog proleća sam uspela da mu odolim. Sad na jesen, ne znam, ne mogu da garantujem jer ide zima, centralno grejanje i suv, hladan vazduh. Da, definitivno će mi trebati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno ga probaj, podsetićemo te na sajmu svakako da i treba :D

      Delete
  7. Super, taman si me podsetila da mi treba ulje i baza i da sam bas J htela da narucim :) *

    ReplyDelete
  8. ulje kakvo bilo da bilo, trebalo bi biti obavezno u njezi noktiju ;)

    ReplyDelete