Monday, June 16, 2014

Louvre Me Louvre Me Not


Pozdrav dragi moji!

Danas sam Vam spremila jednog šik francuza, potpuno šarmantnog imena - idealan za ovako šumeljivo vreme u junu i ljubiteljke ljubičanstvenih nijansi!





LMLMN je deo kolekcije za jesen 2008. godine koja je bila inspirisana Francuskom. U pitanju je srednja nijansa ljubičaste sa diskretnijim shimmerom u pink, plavoj i ljubičastoj boji. U zavisnosti od osvetljenja deluje od potpuno hladne ljubičaste sa plavičastim odsjajem do veoma tople ljubičaste, crvenkastog podtona. Vrlo nosiva i simpatična boja!




S obzirom da sam ovaj lak dobila na poklon i da je stariji primerak, mogu reći da je moja formula jako dobra: na slikama imam dva tanja sloja koja se jako lepo mažu. Brzina sušenja je standardna a sama završnica je lepog sjaja. 

Za ovaj lak ne znam da li je limitiran, podaci su vrlo šturi na internetu ali mislim da ipak jeste. Doduše, ova nijansa nije toliko unikatna, tako da se odgovarajuće zamene mogu naći.

Kako Vama izgleda današnji lepotanko?

Do novog naslova,
ljubi vas Prase!

48 comments:

  1. Uf, zaustavlja dah koliko je lep, posebno na suncu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako volim da kažem - diskretan a efektan :)

      Delete
  2. wow, predivan je! :)
    idealan za ovakvo vrijeme
    privlači me Francuska, obožavaaam ljubičaste lakove :D
    fotografije su ti jako lijepe, pogotovo one s cvijećem :D

    ReplyDelete
  3. Aleksandra Jovic16 June, 2014 13:23

    Iako sam ga odavno potrosila i dalje je jedan od omiljenih.Peelepe su slike.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni u bočicici onako ali na noktima je stvarno poseban <3

      Delete
  4. U sto je dobar lak za jesen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobar je i za prolećne dane jer nije mnogo taman :*

      Delete
  5. Uh, ja moram da priznam da ga stalno zaobilazim za mazanje, a mi je žao da ga prosledim.

    Slike sa cvećem su fenomenalne. :-**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako i ja ali kada ga namažem, iznova se oduševim :*

      Delete
  6. U americi je u standardnoj prodaji. Predivan i zaista poseban. Moj je uzasna formula pa ce zavrsiti u kanti, odavno ga nisam mazala. Ali planiram da ga kupim opet mozda cu imati vise srece

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šteta, možda je stvarno feleričan primer :(

      Delete
  7. U zadnje vrijeme ne ostavljam komentare jer se uglavnom ponavljam :) kažem lijep je lak, nokti prekrasni… nemam šta drrugo dodati, to su činjenice :) ah da ovaj put u stvari dodajem da mi je ovo iako lijepa boja nešto što bih nosila isključivo zimi…. obožavam žive boje ljeti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti <3

      Mene hvataju periodi, pa mi tako ni tamne boje nisu strane leti :)

      Delete
  8. Prelepa nijansa, mislim da sam ga videla u nekoj apoteci. Ako ga "uhvatim", kupujem ga definitivno :)

    ReplyDelete
  9. Uh, bas mi se svidja boja. Odlican je. :)

    Fabulous 30s

    ReplyDelete
  10. Predivan je. Ne znam da l' mi se vise svidja ova divna ljubicasta nijansa ili sam naziv. :D Cim sam videla naziv, i negledajuci slike, ocekivala sam neku ljubicastu ili eventualno crvenkastu nijansu.

    ReplyDelete
  11. Prelep je :)
    Takodje mi ne bi bio izbor leti, ali je svakako divan lak. :)
    Odlicno ti stoji :)

    ReplyDelete
  12. Ovaj mi se bas dopada. Moja boja rekla bih,cak mi ni šimer ne smeta :)

    ReplyDelete
  13. Samo to što je ljubičast već govori koliko je predivan :DD Mada bi meni bio bolji bez šljokica.

    ReplyDelete
  14. Baš je lep, odmeren lak, elegantan, a opet ima i neku nijansu veselosti deteta! I šljokice divnice male :) Obožavam ovu vrstu šljokica u lakovima.

    ReplyDelete
  15. Predobro izgleda! Bas mi se svidja :).

    ReplyDelete
  16. Prvo sam krenula da se oduševim kako šimer izbija i kad nema sunca, a onda vidim sunčane fotke i oduševim se ozbiljno.

    ReplyDelete
  17. Amazing shade! <3

    ReplyDelete
  18. krasna bojica, tres chic :D

    ReplyDelete
  19. Fascinirana sam kvalitetom fotografija, neverovatno kako se svaka i najmanja sjajna čestica vidi! Svaka čast!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, baš mi znače ovakvi komentari :*

      Delete
  20. Uh kako je lep, a tek tvoji nokticiiii :) Prasence dali mi treba Creme Abricot? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3

      Joj, treba ti - divna mazalica i za nokte ali i usne oporavlja za jedno veče :*

      Delete