Friday, June 13, 2014

Paint My Moji-toes Red


Oink!

Nakon nešto kraće pauze, ponovo sam tu sa Vama. Dosta obaveza, privatnih novih momenata i pomalo vrućinom ubijena želja za blogovanjem, razlozi su mog odsustva. Uz prvi prijatniji dan, evo i mene, ponovo aktivne i stoga želim da Vam predstavim jedan od mojih najdražih letnjih izbora. Moram li posebno da istaknem koliko me oduševljava ime ovog laka?!




PMMTR je deo prolećno/letnje South Beach kolekcije koja je lansirana 2009. godine. Ovo je jedna vrlo interesantna svetlija crvena nijansa, koja zbog svog, izuzetno naglašenog, prašnjavog izgleda ima poseban šmek pa tako u nekim situacijama asocira i na jednu od toplijih nijansi korala. Vrlo laskava boja i uklopiva uz mnogobrojne letnje odevne kombinacije.



Formula je prosto sjajna - jedna od onih čuvenih OPI puterastih krema, gde u jednom sloju dobijate potpuno prekrivanje. Na slikama imam dva tanja sloja, koja se suše standardno za kratko vreme a sama završnica je vrlo lepog, diskretnog sjaja.

Ovaj lak spada u raritete ali postoji mogućnost da ga iskopate u nekoj od apoteka.

Kako Vam se dopada današnji izbor? 
Volite li ovakav ''zadimljeni' izgled ili više preferirate jarke štipamezaoči boje, tokom vrelih dana?

Uživajte u petku!
Ljubi vas Prase.

29 comments:

  1. Divan je! Nikad dosta crvenih nijansi :)

    ReplyDelete
  2. Divan je i tek kako ti stoji <3

    ReplyDelete
  3. Divan lak, dopada mi se ! :-) xx

    NEW POST
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2014/06/silver-lake.html

    ReplyDelete
  4. Baš je lepa bojica. :) Meni je iz te kolekcije ostao još onaj omraženi Overexposed in South Beach. LoL

    Ovih dana samo štipamezaoči boje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj :D Meni je taj lak čas lep, čas ne :)

      Delete
  5. Bas lep lak, pogotovo na suncu :)
    Super ti stoji :)

    ReplyDelete
  6. Ime laka me je oduševilo :D Volim ove zagasitije crvene, ovaj lak je definitivno jedan od onih koje bih na prvi pogled kupila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ime mu je preslatko, meni jedno od dražih :)

      Delete
  7. Kakvo ime :D
    dobrodosla nazad. Nedostajala si <3

    ReplyDelete
  8. Ljubitelj sam tih zagasitijih nijansi. Ovaj je lak veoma lep.

    ReplyDelete
  9. odlican,ja bas volim ovakve boje. mali bubi

    ReplyDelete
  10. Inače nešto ne volim crvenu boju, ali ovaj bih mogla da nosim :-)

    ReplyDelete
  11. Svidja mi se ova letnja crvena nijans, pre bih to nosila nego vristece boje. Raduje me i sto su ubacili nasu rec u naziv. :) Super ti stoji, kao i obicno.

    ReplyDelete
  12. Mozemo da volimo plave, zute, crne, zelene - crvena je ipak No1 :)

    ReplyDelete
  13. Toliko dobro ti ''cuce'' otvorene crvene, vise me sramota da ponavljam svaki put :D

    ReplyDelete
  14. dobra crvena, definitivno bi ju nosila :D

    ReplyDelete