Friday, July 4, 2014

Moonraker


Pozdrav dragi moji!

Ovih dana sam jako volela vesele, jarke boje - od žute do plave ali poseban začin mi je bio jedan lak koji i ne bi vezali odmah za letnju sezonu. Iskreno, ja jako volim leti manikir/pedikir u zlatnim i srebrnim tonovima pa prelistajte sledeće slike, možda i Vas inspirišu za neki letnji look!






Moonraker je deo ''Skyfall'' limitirane novogodišnje kolekcije iz 2012. godine, koja je inspirisana čuvenim agentom 007. Vrlo unikatna boja i jedan od interesantnijih primeraka iz ove kolekcije - srebrnkasto-siva nijansa sa mrvom plavičastih podtonova, ne previše hladna. Iako može biti kruna savršene zimske odevne kombinacije, može biti i dobar dodatak letnjem stilu, posebno u večernjim satima.




Formula je što se tiče pigmentacije vrlo dobra, sa dva sloja koliko možete videti na slikama, dobijate potpuno prekrivanje. Takođe, formula je takva da ostaju i manji obrisi poteza četkicom ali meni to daje poseban šmek i jako mi se dopada. Deluju poput skladnih preliva ali verujem da većina možda i ne bi bila oduševljena njima, posebno ljubitelji puterastih krema. Lak se izuzetno brzo suši i ima lep sjaj, metalik završnice.

Inače, ovaj lak je na poslednja dva sajma mogao da se nađe u čuvenoj korpici u kojoj su OPI bočice tada 500 rsd i to su najčešće nijanse koje su povučene iz prodaje.

Kako Vam se dopada moj današnji izbor? Da li preferirate slične lakove tokom vrelih meseci?

Uživajte u vikendu,
šaljem Vam praseće poljupce!

28 comments:

  1. Nokti su ti standardno lijepi - odličnog oblika i uredno nalakirani, ali nažalost ova nijansa nije my cup of tea :D

    ReplyDelete
  2. Kako lepo sija :D Volim takve nijanse iako često ne ispadnu baš kako sam zamislila, a ta mi deluje kao pun pogodak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vrlo interesantna nijansa, onako, možda nije na prvu loptu ali svakakovredna pažnje :)

      Delete
  3. Ne preferiram posebno metalik hladne tonove na noktima (u onim retkim situacijama kada mi dune da se pomucim i nalakiram ih), ali preferiram tvoje postove :D.

    ReplyDelete
  4. Lijepa je nijansa, a tvoji nokti savršeni :)

    ReplyDelete
  5. Odlican je. U poslednje vreme samo neke metalik lakove kupujem. Ovaj je odlican.

    ReplyDelete
  6. Jednu zimu sam očajno tražila metalik lak, šteta da nije bilo ovog ljepotana. Sad su me pustili takvi lakovi i opet sam na kremasom finišu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ti opet dođe želja, od srca ga preporučujem :*

      Delete
  7. Neobičan izbor za leto, ali lepo izgleda. Podseća me na takođe povučenu Auru Autumn Rain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neobičan ali nekada mi baš legnu ''kontrasti'' :*

      Delete
  8. Divan. Volim metalik na nogama leti, narocito ako uhvatim malo boje.

    ReplyDelete
  9. Super je! Ja bih ga pre nosila zimi jer je leto rezervisano za lude boje a dana je premalo. ;)
    Bas si ga potrosila. :)

    ReplyDelete
  10. Uf, ne, nikako za mene :( Jedini lak sličnog finiša koji kod mene prolazi je CH Black Pearl. I to samo zato što je Chanel :D

    ReplyDelete
  11. Ne bi bio moj izbor, ali tebi se tako lijepo slaže s tenom da je divota gledati slike :)

    ReplyDelete
  12. ljubav od laka! moram ga probati na leto, sve ga nekako nosim zimi

    ReplyDelete
  13. volim sivo-srebrne lakove, ali se s ovakvim finišem nikako dogovoriti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh meni je ovo bilo pre nezamislivo ali je ljubav sada :*

      Delete
  14. Nisam bas fan frosty finisa na lakovima, ali ovaj izgleda stvarno super.

    ReplyDelete